25 Ocak 2012 Çarşamba

PEMBE BOLERO









Geçen yılın yarım kalan hırkası ip bulunamayınca bolero oluverdi bir gecede.BURADA here ve de Burada aynı iple çalışmıştım.



Anchor Bebe yünü 3,5 nolu şişle ördüm

Evin varsa bir sıfır koymalısın varlıklar hanene, 
İşin varsa bir sıfır daha k
oymalısın,
İş seninse üç sıfır daha koymalısın,
İşin iyi gidiyorsa üç sıfır daha,
Araban varsa bir sıfır,
Yazlığın varsa bir sıfır daha,
Daha sıralanabilir sıfırlar hanesi...
Ancak, Sağlığın varsa bir koyarsın başına,

o zaman bütün sıfırlar anlamlı bir değere ulaşır.

Yoksa sonuç sıfırdır, hiç uğraşmayasın boş yere..."

(VEHBİ KOÇ)

5 yorum:

TATESAL dedi ki...

Bolero harkulade olmuş çok cici...senin ve benim kızlar büyüdüler o nedenle heveslenemiyorum artık...ellerine sağlık...Emreyi öpüyorum...

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

ellerine saglık arkadaşım çok tatlı şirin olmuş pembe bolero sahibi güzel günlerde giysin

nagehan dedi ki...

aşk olsun ya istesedin ya bende vardı canım bende geçen 2 tane almıştım bi bebek yeleği ördüm gerisi hep kaldı:)))aynındanda bulamadım bidaha esilaya kazak yapcam bulursam elime sağlık çook güzel gözüküyo:)))

suzan hobi dedi ki...

ellerinize sağlık ne kadar şirin bir bolero bu böylee, çok cici olmuş sevgiler

hazalca dedi ki...

çok şirin bir bolero olmuş.eline sağlık.yapılacaklar listesine ekledim