20 Ocak 2012 Cuma

Örgü jile-Lace Dress



Önceden hazırladığım robalardan birini bitirdim şükür.Simli tiftik ve 0 no tığla çalıştım.Tüm ziyaretçilerime hayırlı, bereketli cumalar diliyorum.

Ya VEDÛD..İçin mi daralıyor? O biliyor,
Ya FETTAH de..Huzursuz mu oluyorsun? O görüyor,
Ya SELAM de..Gönlün mü kırık? Ona dayan,
Ya CEBBAR de..…Günahların mı var? Ona yönel,
Ya TEVVAB Ya AFÜV de..Kimse seni anlamıyor değil mi? O seni bekliyor,
Ya MÛCİB de..Ve seni biricik yaratan Rabbine,
Ya VEDÛD seni seviyorum de..
Bir İhtiyacınız Olduğunda:
Allahım, Rahmet Peygamberi Muhammed (s.a.v.)in
yüzü suyu hürmetine, Senden istiyor ve Sana dönüyorum.
Ya Muhammed, bu ihtiyacımın görülmesi için
Seni Rabbime vesile kılıyorum.
Allahım, onun bana aracılığını kabul et!
Tirmizi, Daavat

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok şık oldu.
canım bende geçen yaz yeğenlerime örmüştüm içlerine de kalın tülbent kumaşından iç elbise yapmıştım hem elbiseye astar hem de tek başına giyilebilinir şekilde.

tülin dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok beğendim.
Robaların şemasını nerede bulabilirim acaba?